Θέματα αρχείων - δοκιμίων
Συχνές ερωτήσεις που αφορούν σε θέματα αρχείων - δοκιμίων.
Πώς μεταφέρω ένα αρχείο με we transfer;
Mε το we transfer μπορείτε να μεταφέρετε αρχεία, τα οποία λόγω όγκου δεν μπορούν να σταλούν με email, έως 2 GB. O παραλήπτης λαμβάνει ένα email με έναν σύνδεσμο για να κατεβάσει το αρχείο άμεσα και γρήγορα στον υπολογιστή του.
Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες στο αρχείο που ακολουθεί ΟΔΗΓΙΕΣ WE TRANSFER.pdf
Ποιοι είναι οι ενδεδειγμένοι τρόποι αποστολής των αρχείων;
Μέσω της ιστοσελίδας μας στο σημείο που υπάρχει η ένδειξη upload file. Με την υποβολή ζήτησης προσφοράς μπορείτε ταυτόχρονα να ανεβάσετε και το αρχείο της δουλειάς σας.
Για κάθε άλλη περίπτωση μέσω email: production@printhouse.gr , εάν τα αρχεία σας είναι μικρότερο από 8 mb ή εναλλακτικά κάνοντας χρήση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης www.wetransfer.com για μεγαλύτερου όγκου αρχεία, όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Τι γίνεται με το αρχείο μου μετά το πέρας της παραγγελίας;
Κάθε αρχείο που αποστέλλεται διαγράφεται από τη βάση δεδομένων της εταιρίας.
Υπάρχει η δυνατότητα φύλαξης του αρχείου κατόπιν συμφωνίας.
Τι αρχείο αποστέλλει ο πελάτης προκειμένου να δοθεί προσφορά εκτύπωσης;
Για τις προσφορές προϊόντων λαμβάνουμε υπόψη ότι έχετε έτοιμα κλειστά ηλεκτρονικά αρχεία (pdf).
Παραδείγματος χάριν για την εκτύπωση βιβλίου αποστείλετε ένα αρχείου εσωτερικού και ένα αρχείο εξωφύλλου.
Ποια είναι η ευθύνη του πελάτη σε σχέση με τα αρχεία του;
Ο πελάτης είναι υπεύθυνος να τηρεί αντίγραφο του πρωτότυπου ηλεκτρονικού αρχείου ή της δουλειάς που αποστέλλει. Η εταιρία μας δεν είναι υπεύθυνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του υλικού, πριν ή μετά την ολοκλήρωση της εργασίας.
Δεν είμαστε υπεύθυνοι να ελέγχουμε την ορθότητα του αρχείου που αποστέλλει ο πελάτης (όσον αφορά το περιεχόμενο του αρχείου για σχεδιαστικά ή γραμματικά λάθη, διόρθωση αυτού κλπ.)
Εάν το αρχείο του πελάτη δεν είναι κατάλληλο προς εκτύπωση για οποιονδήποτε λόγο (π.χ χαμηλή ανάλυση), η εργασία προς εκτέλεση δεν θα προχωράει εάν δε σταλεί νέο αρχείο από τον πελάτη, μετά από συνεννόηση μαζί του.
Μπορεί να ζητηθεί δοκίμιο ψηφιακής εκτυπωτικής εργασίας;
Εφόσον ζητηθεί, στέλνουμε ψηφιακά δοκίμια στους πελάτες μας με χρέωση τους.
Η παραγωγική διαδικασία ξεκινάει από την τελική έγκριση του πελάτη, η οποία θα δοθεί είτε εγγράφως, είτε μέσω email.
Υπάρχουν Χρωματικές διαφορές στα δοκίμια;
Επειδή υπάρχουν διαφορές τόσο σε εξοπλισμό όσο και σε χαρτιά, μελάνια και σε άλλα ανάμεσα στο δοκίμιο και στην παραγωγή, μια λογική χρωματική απόκλιση μεταξύ δοκιμίου και τελικού προϊόντος θεωρείται αποδεκτή.
Τα ζητούμενα δοκίμια τυπώνονται στην μηχανή που έχει επιλεγεί για την παραγωγή της κάθε παραγγελίας.
Η δημιουργία, η σύγκριση και προσαρμογή των αρχείων είναι στην αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.
Εάν δεν επιθυμείτε την εκτύπωση δοκιμίου, αυτό σημαίνει ότι αποδέχεστε ανεπιφύλακτα το αποτέλεσμα της εκτύπωσης.